Young Creator Nick

Sup!

Ik zal me even voorstellen, Ik ben nick en ben al mijn hele leven bezig met ondernemen. Vroeger met een kraampje, tegenwoordig doe ik veel met designen.

Ik ben deze blog begonnen om andere jongeren te helpen en inspireren met onder andere het design, web en promotie gebied.

Maar weer even over me zelf. Ik ben 14 jaren jong, en ben dus begonnen rond mijn achste met ondernemen. Dit was voornamelijk met spulletjes verkopen, toen was mijn droom om een winkel concern te beginnen. Nu ben ik veel groter gaan denken. Mijn droom is om een eigen social network te bouwen. Al vanaf het begin van dit idee heb ik gezegd ik Hyves ga overtreffen. Maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben gaan leren, heel veel leren. en geloof me… dat valt echt tegen. maar het is echt aan te raden. ik heb 3 jaar lang geleerd…

View original post 30 more words

One thought on “

Leave a Reply

